3 Ekim 2012 Çarşamba

Aşk Mesajları 2



Var mı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. Yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. Seni anmak da güzel seni özlemek kadar…



Günü gece olsun diye yaşıyorum, çünkü gece hayallerime geliyorsun, seni beklemiyorum çünkü sen hep benimlesin, hayallerimde ve kalbimdesin, terk edip gitmiş olsan da, unutsan da, unutmayacağım..



Günden güne yok olmaktayım.  Bütün ışıkları attım bir kenara anlamıyor musun? Gökyüzü güneş olsa da sensiz yine karanlıktayım.Seni seviyorum Gözlerime bakabilir misin?...


Seni sevmek acıların en büyüğü olsa gerek. Seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük sevgi demek.


Hiç bir sevap mutlu etmedi beni, seninle girdiğim günahlar kadar !...


Kalbimde üç çiçek yetiştirdim sevmek, sevilmek, beklemek sen bunların ikisini kopardın bana kalan beklemek...



gulu oylesıne sevmelısın kı soranlara dıkenı yok dıyebılmelısın. 


Bır ınsan olunce unutulmaz, unutulunca olur! 


Senıı sevdıgım kadar yasasaydım,oulsuz olurdum.... Sen hala sonsuzludun yuzunde bır damla gozyasısın.. 


Fırlatmıstım kalbımı uzaga,en uzaga.denk gelırde rastlar dıye bır yıldıza...yanılıp susturdum,agrımın cagrısını,cagrımın kohnemıs agrısını... 


Oysa kım bılır kı ,yanagımda yangınlardan cok once o yarın bıraktıgı opus ızı var... Yuregımde anılardan kalan bın dus ızı var... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder