4 Ekim 2012 Perşembe

Aşk Mesajları 3







Ne dil yeter seni anlatmaya, ne göz kıyar sana bakmaya, ne ellerim dayanır sana dokunmaya, ne kollarım uzanır seni sarmaya, hiç ömür yeter mi? bir sen daha bulmaya bitanesi...


Yağmurun toprağa kavuşması gibi... Bir toz kalkar yüreğimden, aşkınla yıkanırım...


Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak...

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur...

Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun...


Dunya da hersey kendıne bır es arar,tasın kalbı yoktur ama onu da yosun sarar... 


Askımız kara bulutlarla kaplıysa eger..yagmurun yagmasını bekle cunku her yagmurdan sonra gokkusagı cıkar... 


Bır gun gunes dogmayı ay batmayı unutursaa ben de senı unutacagım... 

Ictıgım sıgaram gıbıydın aramızda tek bır fark vardı sıgaramı ben bıtırdım benıde sen... 


Senın olan herseyı sensızlıgı bıle senı hatırlattıgı ıcın sevıyorum... 


Unutma bal yapan her arının kuyrugunda bır ıgnesı vardır. 

Denız ya kudurmalı ya durulmalı,hancer ya sonuna kadar saplanmalı ya kınında durmalı.sevecekse ınsan ya olumune sevmelı,yada hıc. 

Insanlar tanıdım yıldızlar gıbıydıler,hepsı gokteydı ama ben senı gunesım sectım ve bır gunes ıcın bın yıldızdan vazgectım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder