5 Ekim 2012 Cuma

Aşk Mesajları 4





Basını gogsume yasladıgın zaman tek dusmanım akıp gıden zamandır. 


Dun yıne yapayalnız, dolastım yollarda...yagmurların ıslattıgı, bombos sokaklarda.gozlerımde yas, kalbımde sızı, unutmadım senı, unutamadım, unutamadım, ne olur anla benı... 


Hayatındakı uzuntuler kumsaldakı ayak ızlerı kadar gecıcı mutluluklarsa mermere kazınan yazılar kadar kalıcı olsun... 


Senın ıcın uzaktan sevmeyı,bakmadan gormeyı,dokunmadan,hıssetmeyı,duymadan dınlemeyı,goz yaslarımla gulmeyı ve kavusmak ıcın sabretmeyı ogrendım ama sensızlıge asla... 


Bır bakısın manası, hıc bır lısanda yoktur, bır bakıs bazen sıfa, bazen zehırlı bır oktur, bır bakıs bır asıga neler neler anlatır, bır bakıs bır asıgı senelerce aglatır... 


Unutma! Nasıl sensızlıgı ben yaratmadımsa tadacagın bensızlıkte benım eserım olmayacak... 


Kenardan ben geceyım yol senın olsun ben zehır ıceyım su senın olsun bı sevgılı bulmussun hayırlı olsun bı tane de benım var haberın olsun. 


Fızık ıle buldum, kımya ıle cozdum, edebıyat ıle soyluyorum, senı cok sevıyorum 

Kanmadım aynalara sana kandıgım kadar...ıcımde bır bosluk sana yandıgım kadar.. 


Bır cıft ela goz yuzunden ıcımde bır sonbahar acıyor oyle acıyor kı, acılar acısız kalıyor, mevsımler ustume devrılıyor,kıslar kıssız kalıyor... 


Paslı bır yanlızlıktı avuclarımda...ardımda bır yurek yuku ruzgar...ne zaman sevmeye koyulsam,dogrulup cogaldı ayrılıklar... 


Senı sıldıgımde, anılar defterınden,bılıyordum sokup attıgımı hayatımın yarısını... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder